Kiropraktika Stuudio: Tartu mnt. 18-20, IX korrus, Tallinn

  • Eesti
  • English


  +372 5694 8112 info@kiropraktikastuudio.ee

Rüht ja kiropraktika
“Seisa sirgelt!”; “Lükka oma õlad tagasi!” Lastena kästi meil pidevalt ennast sirgetena hoida, kuigi paljud meist ei teadnudki, miks meilt sellist sirget hoiakut nõutakse. Võimalus, et meile näidati lastena efektiivseid viise selle teostamiseks, on kaduvväike.
Rüht viitab asendile, kuidas Te seistes või istudes hoiate oma keha vastu gravitatsioonijõule. Teil on hea rüht, kui Teie keha on võimeline seisma, kõndima ja istuma viisil, mil väikseim pinge langeb Teie toetuslihastele ja sidemetele, ning seda ükskõik millise liikumist ja koormust põhjustava tegevuse puhul.
Korraliku rühi kasu tervisele on ulatuslik: meie luud ja liigesed püsivad õiges asendis ja tänu sellele töötavad õigesti ka lihased; see võib aidata vähendada liigesepindade ebanormaalset kulumist; see vähendab sidemete koormust, hoides selgroolülisid koos; see hoiab ära väsimuse, kuna lihaseid kasutatakse palju efektiivsemalt, lubades kehal tarbida vähem energiat; viimaseks, hea rüht annab panuse heale väljanägemisele.
Hea rüht on tõestatult füüsilise veetluse vältimatu osa. Enamikes kultuurides peetakse õiget rühti kohanemisvõimeliste iseloomujooneks ja – uskuge või mitte – nii mehed kui naised peavad seda üheks silmatorkavaimaks omaduseks veetlusel.
Kui Te tunnete, et Teil on rühiga probleeme, siis võib kiropraktiline lähenemine anda Teile maksimaalse positiivse tulemuse.